joi, 27 mai 2010

INTERVIU CU...MINE



De curand,cei de la RADIO WHISPER m-au rugart sa raspund la cateva intrebari legate de bloguri,bloggeri si altele din domeniu.
Cu aceasta ocazie cred ca puteti afla si voi mai multe despre mine.Asa ca m-am gandit sa va impartasesc acest interviu.Sigur,orice intrebare poate fi pusa,in caz de vreo nelamurire.
ASADAR...

1.De când ai hotarât sa scrii pe blog?
Initial nu a fost vorba de scris.Blogul era exclusiv dedicat postarilor legate de arta fotografica,una dintre pasiunile mele.In paralel am „dat drumul” si altor bloguri,pentru a vedea care prinde mai bine.Am vazut ca si cel cu arta foto si cel cu scrieri legate de cotidian mergeau .Si in final m-am hotarat sa fac un Fel de 2 in 1 si am postat ceea ce scrisesem pana atunci pe blogul vechi.Rezultatul l-ati vazut si voi.Am destule persoane care se arata interesate de munca mea si cred ca am facut cea mai buna alegere.

2.Ce parere aveti despre bloggerii din România?
Sunt surprinsa sa vad foarte multe persoane tinere talentate,care folosesc un calculator si pentru altceva decat jocuri.Le admir si sper sa se tina de treaba in continuare.Ma refer aici la varste intre 14-17 ani.Nu spun ca cei mai „copti” nu au talent,insa cred ca si-l canalizeaza mai mult spre analize(de cele mai multe ori politice),care nu-si au rostul.Pentru ca neavand cunostinte in domeniu se transforma doar in dat cu parerea.Si asta poate face oricine.

3.Care parte crezi ca reprezinta majoritatea- bloggerii masculini sau feminini?
Cred ca exista un echilibru.Din generatia mai tanara sunt clar mai multe fete.Iar peste 25 de ani baietii.Dar e posibil sa ma insel.

4.Despre ce iti place sa scrii mai mult?
Despre cotidian.Ce mi se intampla sa observ zi de zi.Despre prostie,aroganta,nepasare,snobism etc.

5.Crezi ca ar fi un lucru bun pentru bloggeri daca ar fi un club dedicat lor? Si aici ma refer la un club care sa fie si în offline si online?
Ar fi ceva normal pentru ca inafara exista.Dar cum noi ne aliniem mai greu tendintelor exterioare…
Cred ca ar fi benefic si pentru atragerea de noi persoane in aceasta sfera.Ideea exista,mai ramane sa se demareze si un proiect de punere in practica.

6.Ai avut o intalnire oficiala cu o parte din bloggeri?
M-am intalnit cu alte persoane care scriu.Oficial cred ca e mult spus.

7.Crezi ca sunt multi bloggeri carora le place sa se faca multa cearta în blogosfera?
Destui.Si asta pentru ca incearca sa atraga atentia cu orice pret.De cele mai multe ori se iau de persoane din monden tocmai in speranta ca vor fi bagati in seama.Si cred ca toti stiu exemplul lui ZOSO,care a avut un numar mult mai mare de accesari ale blogului,dupa ce Mircea Badea a pomenit de el intr-o emisiune.

8.Ce blogger iti place cel mai mult?
Sunt mai multi.Imi place MIRCEA BADEA pentru consecventa in idei,ANDREEA RAICU pentru stilul fresh de a transpune gandurile,la fel ca si TUDOR CHIRILA.Iar GEORGE VINTILA ramane favorit pe partea de foto.

9.Pentru tine care blogger scrie cel mai bine din România?
Daca ar fi sa fac un top al celor enumerati mai sus,cred ca Mircea Badea ar ocupa prima pozitie.

10.Pui mult sentiment, dragoste, suflet când scrii un articol?
Asta cred ca pot spune mai bine cei ce-mi urmaresc blogul.Nu-i frumos sa ma laud singura:)).

2 comentarii:

  1. Frumos interviul, raspunsurile sunt cat se poate de clare, la obiect si oneste. Nu ai incercat sa ametesti interlocutorul catusi de putin, cum ar fi facut altii care se dau filozofi.
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere