luni, 31 mai 2010

SI DORINTA DE ZIUA MEA ESTE...






Sa dispara toate cablurile de electricitate care nu te lasa sa poti surprinde intr-o fotografie ce vrei!
De fapt,sa nu dispara de tot,ci sa fie impamantate,ca in tarile civilizate.
Imi amintesc de vremea cand eram mica si imi spuneau ai mei sa-mi pun o dorinta cand suflu in lumanarile de pe tortul de ziua mea de nastere.Ce-i drept,trebuia sa-mi pun dorinta in gand pentru a se indeplini.
Eu nu o spun cu voce tare,ci o imparatsesc voua,in scris.Asa ca poate se va indeplini...candva.
Poate vi se pare ciudata rau ideea mea.Insa stateam sa iau ceva aer intr-un balcon,acum cateva seri in urma si cum mi-am indreptat privirea in stanga mea am vazut unul din cele mai frumoase apusuri.Entuziasmata am luat aparatul foto si m-am grabit sa fac macar cateva poze.Insa mereu ma incurcau acele cabluri pe care le vezi peste tot.
Era o senzatie foarte frustranta.Sa stea in calea surprinderii unui moment asa frumos,un cablu.
Si atunci m-am gandit ca in curand vine ziua mea si daca ar fi sa mi se indeplineasca o dorinta, aceasta ar fi.
Unele dorinte insa nu numai par, dar sunt si imposibil de indeplinit.Dar,cine stie?
Cine spune ca daca mai imbatranesc putin nu am voie sa visez frumos?

6 comentarii:

  1. foarte interesanta dorinta.. iti sustin cauza:P

    la multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ai de asteptat...acum se lucreaza la borduri!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos...varsta nu e un impediment pentru a visa inca frumos ...fara vise, parerea mea e ca suntem putin pustii

    RăspundețiȘtergere
  4. va multumesc pentru sustinere:)
    asa e,nu conteaza varsta

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu urasc cablurile, dar nu e vina lor ci a celor ce le-au aranjat pe acolo, prin aer, pentru ca aerul e gratis. Orice, e mai usor de ancorat decat de ingropat cum se aplica in tarile civilizate. Dar aici au si motiv sa lucreze mereu la ele ca sutn expuse factorilor de mediu si uite asa se fac locuri de munca :)

    Visele se implinesc la orice varsta, totul e sa ai rabdare si sa crezi in ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. salutare! ce aparat ai? eu la asemenea poze am foarte mult zgomot. am un fuji finepix, l-am tot setat, dar nimic.

    RăspundețiȘtergere