marți, 25 mai 2010

PICTURI-colectie personala








Am reluat de curand un hobby pe care nu-l mai exersasem de ceva vreme.Mai exact de la terminarea liceului.
Asa ca m-am gandit ca e pacat sa vad doar eu ceea ce am reusit sa fac pana acum.Si am decis sa postez pe blog lucrarile.
Deocamdata nu sunt foarte multe,dar promit sa le inmultesc,in masura in care timpul imi permite.
Am descoperit acest talent cam plin clasa a IX-a,datorita domnului profesor Calinescu.Profu' de pictura si stat la taclale,un om cu adevarat deosebit.Si-a dat seama la inceput ca nu le am deloc si a zis ca totusi poate iesi ceva bun.Pentru ca potential exista insa materialul nu era prelucrat.Pentru ca nu a avut cine.Profa' de pana atunci era mai preocupata sa povesteasca ce bluze si-a mai cumparat,decat sa explice tehnici de pictura.
Insa mi-am dat seama ca ce spunea domnul profesor,nu numai ca ma captiva in totalitate.dar ma facea sa si exersez acasa.
Si asa au urmat lucrari tot mai bune si mai bine studiate,si chiar cateva vandute.
Cine stie,poate in viitorul mai mult sau mai putin apropiat ma surprind si va surprind si cu o expozitie.Deocamdata e in pregatire cea de fotografie.

LUCRARILE PREZENTATE SUNT DE VANZARE.
PRET LA CERERE!(NEGOCIABIL)

9 comentarii:

  1. foarte frumoase...a doua imi place chiar foarte mult
    mult succes pe mai departe

    RăspundețiȘtergere
  2. waw...super talent ai....am ramas uimita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. primul e foarte tare!! ma chinuiam si io pe vremea cand umblam cu spray-u in mana...da ieseau numa Muppets :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ms frumos!incerc si eu.uneori imi iese,alteori nu.dar eu sunt fata perseverenta si nu ma las cu una cu doua:))

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt super geniale :X
    mulțumesc de comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  6. What??????????? Adik te-am avut 3 ani langa mine si nu mi-ai spus de asta? Apoi stii ce nu pricep eu...de ce ai fost secretoasa in astia 3 ani cand tu chiar ai potential?

    RăspundețiȘtergere