duminică, 20 iunie 2010

IDIOTI fara leac

Mereu mi-a placut sa cunosc persoane interesante.Si ma refer aici la acel gen de oameni cu care poti purta o conversatie pe teme cat mai vaste.Care nu se supara daca ii corectezi,daca le atragi atentia,sau te arati deranjata de ceva.
Ma refer la oameni in adevaratul sens al cuvantului.Frumosi nu doar la exterior ci,care si-au pastrat si cultivat frumusetea interioara.Care au o "mansarda" bine si solid mobilata si care scot din rafturile bibliotecii de acolo cat mai multe si variate carti.Pe care le folosesc, cu fiecare ocazie.

La polul opus se afla IDIOTII de pe mess.Si nu ii jignesc eu cu nimic.Asa se pastreaza pe lume si se pare ca le si place.
Nu putine au fost datile cand au inceput sa injure,sa-si bage si sa-si scoata in timpul unei conversatii,cand au aflat ca nu-mi dau intalnire cu toti neica nimeni.Si ca niciodata nu am fost pasionata de ragaitorii de bere si scuiptatorii de seminte care scriu in loc de fii destept "fi destept" si care cred ca pluralul la telecomnda e...DOUA.
Sigur vi s-a intamplat si voua(si marefer aici la fete,desi nici baietii nu au fost scutiti de proaste cu pretentii,cu siguranta).
Eu una am ajuns sa-i recunosc destul de usor pentru ca nu pot lega doua fraze coerent.Acelasi sec:"buna!cf?" si raspunsuri din...maxim un cuvant si acela prescurat.De genul:aha,ok,cool mishto,marpfa.sexy,pisy...etc.
Enervarea din creierasul lor cat samanta care o scuipa cu patos,incepe in momentul in care incerci sa schimbi si tu 2-3 vorbe mai de Doamne-ajuta,sa afli cu cine ai de-a face.
Daca nu ai web deja e grav.
-Pai cum pisy nu se delecteaza si ochiul meu cu ceva?
-NU.CLAR NU.Ar fi mult mai bine daca s-ar delecta neuronul tau solitar cu o carte.(dintr'aia cu scris,nu cu multe poze cu fotbalisti colorati si "Bomba Sexy" in chiloti si celulita).
-Macar o poza acolo dintr'aia mai dezbracata asea.Sa am o parere.
-Ma baiatule,nu stiu ce parere vrei sa ai tu.Dar eu am deja una.Esti varza.Poti purta o conversatie sau ne limitam la uite poza nu e poza ce frumoasa este Roza?

Deja nivelul de enervare creste.Cum adica ce ma faci prost?Ce nu pot vorbi.Si continuarea difera in functie de gradul de badaranie.Du-te draq de.......(completati voi spatiul punctat dupa imaginatie).
Adica sa-l tii pe "omul de afaceri" cu atatea angajamente din treaba.Sa nu-i iasa si lui de-o treaba acolo.O combinatie,ceva.Auzi sa discutati.Pai o cafea o ieseala imediat,un numar de telefon la baiatu'.Facem ceva frumos.

Si sa mai ai reactie la asa ceva.Agramati,plini de ei,prosti ca noaptea da cu pretentii gramada,ca deh,prostul nu e prost destul daca nu e si fudul.
Dar am si eu cadou pentru masculii acestia.Lista luuunga de ignore.Daca as avea o bagheta magica i-as strange pe toti intr-un tarc undeva cat mai departe.Sa behaie si sa-si faca poze unii altora pana nu mai pot.

Dar pana la urma merita sa cauti si in spatiul virtual.Rar,dar mai gasesti si cu cine sa vorbesti.Eu cred ca-i pot numara pe degetele de la o mana.Dar ce nevoie am de multi si idioti fara leac?
Mai bine putini si de suflet.

3 comentarii:

  1. Daaaa...cat adevar!
    Si pe mine ma enerveaza astia care in loc de "fii,stii" s.a. pun cu un singur "i" si "aha,ok".De idioti din lista eu am cam scapat ca mi-am facut alt id si i-am lasat sa intre numai pe cei care ii cunosc.
    Cred ca cel mai potrivit cuvant aici "Du-te draq de.......(completati voi spatiul punctat dupa imaginatie)." ar fi COCALAR.Nu imi pot imagina nimic mai penibil ca asta :-??

    RăspundețiȘtergere
  2. idiotii de pe mess zici ca nu au viata sociala si ca nu pot iesi cu o fata decat vorvind pe mess..logic ca in scri toata lumea mai stie vorbi cumva, iar acolo daca il corectezi iti poate spune ca a tastat prea rapid si deaia...ehh eu am avut de un retard mintal, care ma tot lua cu dinastea si am zis ca ii dau ignore si vorbeam cu altcineva si cum am uitat sa ii dau ignore a intrat din nou si i-am scris lui cuvantul magic "cute"...mi-a dat buzuri peste buzuri ca sa ii explic ce inseamna acel cuvant si spera ca nu il iau peste picior ca altfel...:|

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuia sa ii spui :"AM ZIS SA MERGI LA COASA CU CUTEA" :))

    RăspundețiȘtergere