sâmbătă, 5 iunie 2010

SI LEAPSA MERGE LA...

Am primit de la Balaurita leapsa,asa ca ma grabesc sa raspund si eu si sa o dau mai departe.Asadar,sa vedem...:

1. Tu in ce poveste crezi?
Nu cred ca as putea spune ca ma incred foarte mult in povesti.Mai repede,in lucruri care par mai greu realizabile.Imi place sa cred ca oricat de greu e de facut un lucru,daca te straduiesti,il poti face.Si atunci,cu atat mai mare va fi satisfactia.


2. Ce film vechi te face sa simti furnici si fluturi pe tot corpul?
Desi nu e chiar foarte foarte vechi...SWEET NOVEMBER

3.Ce filme te fac sa razi si sa plangi in acelasi timp.
Sa rad si sa plang...hmmm,recunosc,nu mi s-a intamplat pana acum.Dar daca e sa ma gandesc la sentimente pe care le-am alternat cu mare usurinta,cred ca TITANIC e primul titlu care imi vine in minte.Si mai nou AVATAR.Are multe scene hazlii,dar si o poveste cu un substrat destul de emotionant.

4. Ce actor ti-a placut/ iti place?
JOHNNY DEPP,clar

SI LEAPSA MERGE LA:13Kill13 si kid4ever

5 comentarii: