sâmbătă, 17 aprilie 2010

SIMFONIA LALELELOR-PITESTI

Pana anul trecut nu am avut contact cu acest oras.Am auzit multe persoane spunand ca primavara,Pitestiul arata cel mai frumos.Si pe oricine intrebam:"de ce?",inevitabil,raspunsul era acelasi.Pentru expozitia de lalele.
La ce se refereau ei mai exact?La SIMFONIA LALELELOR,care anul acesta a ajuns la cea de-a 33-a editie.
Daca sunteti curiosi sa vedeti ce se intampla mai exact in aceasta perioada in Pitesti,merita sa faceti un drum si sa va bucurati.Culoare,ordine si surprinzator...curatenie.Orasul arata chiar ca intampina cu "bratele deschise" venirea primaverii(ce s-a lasat indelung asteptata anul acesta).
Eu una am fost foarte placut surptinsa.
Iar daca nu puteti ajunge,m-am gandit sa impart cu voi fotografiile facute zilele acestea.Sper sa va faca placere sa le vedeti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu